George Knight

Debat tussen links en rechts

Was de FIFA aanwezig op Putins voetbalfeestje in Samara?

with 2 comments

Getuigt het van goede smaak van president Putin het podium op te zoeken ter ere van de start van de bouw van een voetbalstadion voor het WK2018 terwijl de lijken van de MH17 onderweg naar Nederland waren? Op 22 juli 2014 bouwde Putin een feestje met sportminister Vitaly Mutko en regionale bonzen uit de Volga-regio. Opnieuw blijkt: sport is politiek. Het bericht in De Telegraaf dat er FIFA-bobo’s meefeesten vindt geen bevestiging. FIFA zelf noch persbureau Itar-Tass noemen hun aanwezigheid. Canard van Wakker Nederland?

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doe jij niet mee aan de Nationale Rouwdag?
    Ik vind het van weinig goede smaak getuigen vandaag dit soort aan haatzaaierij grenzende verhalen te posten.
    Waarom schrijf je niet aanvullend dat Obama vandaag gewoon met zn fundraising campagne is doorgegaan? (Ondanks alle discussie in de US hierover.)

    Waarom schrijf je niet dat bloggers op zo’n dag als vandaag ook gewoon maar doorgaan?
    Er zijn voor vandaag betere blogs te bedenken, die passen binnen je doelstelling en toch over de verschrikkelijke crash gaan.

    millystupin

    23 juli 2014 at 15:59

  2. @Milly
    Smaken verschillen. Ook vandaag bakt de bakker brood, zit de rechter voor en blogt de blogger. Mijn dag ben ik begonnen met bezinning en het stukje ’Na oorlog komt rouw’. Als mijn meest concrete bijdrage aan de dag van nationale rouw.

    Daarnaast vermoed ik dat je de essentie van wat ik zeg mist. Wat je onder haaizaaien verstaat ontgaat me. Met welke woorden zet ik aan -of nader ik de grens- tot haat? Waar doel je op? Roep ik op tot geweld of overtreed ik de wet? Hoe dan? Je kunt dat aantonen of terugnemen.

    Het diepere verhaal hier is de sensationele journalistiek van De Telegraaf die ik probeer door te prikken.

    George Knight

    23 juli 2014 at 16:24


Geef een reactie

